شاید هنوز چند ماه (؟) به وعدههای یک کمد لباس پوشاک کودک جدید باقی بماند.
اما برای والدینی که بچههایشان در کلاس درس هستند، این فرصتی بوده است تا علاقهمندیهای مد خود را به جریان بیندازند.
چائو وانگ، مدیر عامل شرکت Retail Brew، به شرکت Retail Brew گفت که Dopple، یک سرویس اشتراک پوشاک کودکان که در ماه آوریل 9.8 میلیون دلار سرمایه اولیه را جذب کرد.
درآمد سال 2021 نسبت به سال گذشته 5 برابر رشد کرده است. (او از به اشتراک گذاشتن ارقام خاص خودداری کرد.)
وانگ میگوید: «مردم واقعاً این شانس را نداشتهاند که – چه برای خودشان و چه برای فرزندانشان لباس بچه گانه اسپرت لباسهای معمولی بپوشند، بنابراین این بزرگترین چیزی است که ما دیدهایم.
Dopple با Bonpoint، یک برند لوکس پوشاک کودکان، همکاری کرد تا قبل از فصل بازگشت به مدرسه، اقلام گرانقیمت بیشتری را به جعبههای خود اضافه کند و برای مناسبتهای مجلل مانند روز عکس.
وانگ خاطرنشان کرد که لباس خواب و لباس راحتی هنوز هم جزو اقلام پر فروش هستند، اما این رده از اوج خود پایین آمده است.
سوکاریتا کودالی، تحلیلگر اصلی Forrester توضیح داد که یکی از مزیتهای این صنعت این است که والدین دائماً برای فرزندان خود لباس میخرند.
«لباس بچه گانه باکیفیت زیاد وجود ندارد.
استثنائاتی وجود دارد… اما بسیاری از آنها برای ماندگاری ساخته نشده اند تا بتوانند امتیاز قیمت پایینی داشته باشند.
«تکرار خرید بیشتر است زیرا بچهها به سرعت لباسهایشان را بزرگ میکنند، شلوار بچه گانه پسرانه سنگ شور اما اندازه بازار لباسهای بچهگانه بسیار کوچکتر از لباسهای بزرگسالان است».
طبق گزارش Mordor Intelligence، فروش لباسهای کودکان در ایالات متحده در سال گذشته به 34 میلیارد دلار رسید و پیشبینی میشود در سال 2021 به 40 میلیارد دلار افزایش یابد.
در همین حال، انتظار میرود که کل بازار پوشاک ایالات متحده در سال جاری شلوار بچه گانه به بالای 523 میلیارد دلار برسد.
هر eMarketer.زمان حال با گذشته ملاقات می کند: کدالی خاطرنشان کرد که پوشاک بچه ها اکنون بسیار تحت تأثیر لباس های خیابانی است و به عنوان نمونه به نایک، لولولمون و غاز طلایی اشاره کرد.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.