امروزه مجموعه ای از محصولات نرم کننده لباس سافتلن در بازار وجود دارد. آنها در اندازه ها و محدوده قیمت های مختلف عرضه می شوند. بسیاری از مردم موارد مورد علاقه خود را دارند، اما حقیقتاً، یک برند لزوما بهتر از دیگری نیست.
مارکی را در محدوده قیمتی خود با رایحه ای که از آن لذت می برید انتخاب کنید یا اگر آن رایحه بیشتر مورد پسند شماست، اصلاً رایحه ای نداشته باشید.
از آزمون و خطا استفاده کنید تا ببینید آیا یک برند برای نیازهای خانواده شما بهتر از دیگری کار می کند یا خیر. در بیشتر موارد متوجه خواهید شد که آن برند مهم نیست.
فروش این محصول مایعی اغلب با رایحه شیرین که برای ایجاد حس بهتر لباسها پس از شستشو طراحی شده است. بیش از یک دهه است که به دلیل پیشرفت در ماشینهای لباسشویی مدرن و شویندههای لباسشویی و همچنین پارچههای دلپذیرتر که قادر به شستشوی بیشتر هستند، کاهش یافته است. بدون مواد افزودنی
غول محصولات مصرفی سینسیناتی که بیش از نیمی از بازار 1.3 میلیارد دلاری نرمکنندههای مایع در ایالات متحده را با در اختیار دارد، میگوید نسل جدیدی از خریداران، هزارههای آرزو، کاهش را تسریع کردهاند.
شیلش ججوریکار، رئیس مراقبت از پارچه جهانی P&G، اخیراً به تحلیلگران گفت که اکثر هزارهها «نمیدانند این محصول برای چیست».
نرم کننده پارچه در دهه 1960 در ایالات متحده رایج شد تا یک شکایت رایج را حل کند که لباس های شسته شده از ماشین لباسشویی ظاهر می شوند و احساس خشن و خش دارند. اما این شکایات پس از تغییر در مواد شوینده و ماشین لباسشویی که سختی شستشو را کاهش داده اند، کمتر رایج بوده است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.